top of page

Я-логопед!


Я-логопед! З віком я усвідомила, що мені пощастило і вибрана в молодості професія виявилася моїм покликанням. Моя робота для мене не просто праця, а творчість, яка з кожним днем захоплює мене усе більше, стаючи сенсом мого життя. Моє серце радіє кожен раз, коли я бачу плоди своєї праці - чисту, виправлену мову своїх вихованців. Саме їх успіхи і є для мене стимулом до досягнення досконалості в моїй професійній діяльності. Тому я рухаюся вперед крок за кроком, не сходячи з вибраного шляху, застосовуючи усі свої знання, навички і досвід, для досягнення головної мети своєї праці- допомогти усім, хто потребує моєї допомоги.

Я закохана у свою справу!

Избранные посты
Обрані пости
Недавні пости
Архів

Пошук по тегам

Архив
В соцмережах
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Недавние посты
bottom of page